Don't worry, be happy!


Åh vad jag är glad! Nu har det löst sig. Kunde inte sova inatt och jag har nu gått och smålett för mig själv, första gången på hela dagen, (inte för att dagen har varit så lång än så länge men ialla fall).

Gick in på flygbuss-sidan igen och läste lite "vanliga frågor" och där stog det hur man kunde "boka-om" sin biljett. Har ju inte velat göra detta innan då vi fick betala någon slags extra avgift för att mammas konto är svenskt...Men ialla fall, så skulle man avboka sin biljett, och det man då hade betalat för den skulle sparas på sitt användarkonto inför framtida bokningar. Då turen för klockan 09.00 imorgon kostar lika mycket som den jag har betalat för innan (17eur) så avbokade jag min biljett och snabbt som attan bokade jag en biljett till klockan 09.00 bussen! =D Inte ett öre extra kostade det. WOOOHOO!!
Nu är det säkert att jag kommer hem (om vi inte krockar eller vad som helst..) Men jag har mina biljetter (snart, Monica ska bara skriva ut bussbiljetten) och packningen är väl typ klar.
SÅ VI SES IMORGON! Åh vad skönt, då kanske jag kan sova inatt.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag är lika glad som du Anna Ungarna är med Frida på Busborgen! M.+F är hem för att ta fikarast Vilken lättnad!!!!!!

2009-10-29 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0