Drugs to the people?!


Kristin och jag lunkade på i Gare. Vi gick in i en galleria eller vad man ska kalla det (väldigt liten) med ett par affärer. Varav en växtaffär. Då säger jag till Kristin:
Jag: Kolla det är en haschaffär! Haha!
Kristin: Nej, det är det inte alls, det är ju en helt vanlig växtaffär.
Jag: Men nej, kolla det är ju marijuana plantor!
(Hade såklart kunna fortsatt den konverrsationen ett tag då vi var måttligt chockade och stog där utanför ett tag, men kommer inte ihåg allt vad som sades, det är mest en chockdimma)
Så där stog vi, utanför en tvättäkta drugplant-store. Visst hade de basilikaplantor, tomatplantor och diverse också, men själva grunden utgjordes av marijuana plantorna. Shit alltså! Vi visste inte ens att det var lagligt här, och så springer vi på det sådär bara. Sjukt.
Affären brevid sålde såna där rör som man röker genom (hasch eller nåt alltså) Ni hör väl att jag inte är så insatt, så jag vet inte vad det heter, eller exakt vad man röker i dem. Men ändå. Det är själva grejen att det såldes och att vi såg med egna ögon.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

läser din blogg varje kväll innan läggdags det händer mycket i ditt liv just nu du måste vara rädd om dig! puss och kram

2009-10-14 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0