Efter en lördag med variation


Hemma igen då jag sov hos Kristin inatt. Vi dansade oss igenom natten och slängde in handduken halv fem. Efter tacos, jordgubbs-/blåbärspaj och en flaska rosé, en flaska rött och en liter vitt var vi redo att ta stan med storm. Haha!
Finns inte så mycket mer att tillägga tror jag, en dunder kul kväll som bara kunde blivit bättre av ett bättre dansgolv, mer mod från min sida (ni vet ju hur jag är...det är som vanligt, KGs, vi borde fixa en plan) och bättre musik. Men det är bara småsaker, (kanske inte modet men ialla fall..)
Nej nog med kodade meddelanden.
Puss, bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Anna ajabaja för mycket vin låter det som!Roligt att du har skoj Snart ses vi Kram mormor

2009-10-25 @ 17:24:09
Postat av: Mormor

Anna för mycket vin låter det som!Roligt att du har skoj Snart ses vi Kram mormor

2009-10-25 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0