Emily, kolla inte detta inlägg! :P


Anledningen är min och Theos middag idag. Dessa jätteräkor sätter sina spår i miljöväg men då de saknar andra räkor här, ja vad ska jag göra? Haha, nej men så blev det. Räkwok grej med ris!
Annars gjorde jag köttbullar idag som jag nämnde tidigare, det gick hyffsat, mina som jag gjorde förut blev dock bättre. Men men, lite upp och ner får man väl räkna med!

Det kom en Ups snubbe hit idag och plingade på med ett paket till Mario. MBörjade med "hej" på luxemburgiska, jag säger detsamma ock han fortsatte på franska. Förstod jag? Nope. Sa till honom på engelska att jag inte förstod och han kunde såklart inte prata engelska. Menmen, han höll till slut fram en sådan där maskin som man ska signera, då fattade jag och gjorde som han bad mig (på franska) Signerade och han tackade för sig, också då på luxemburgiska. Så nu har jag klarat av en leverans!

För överigt så sitter jag nu och pimplar mitt blåbärs té från IKEA, annars har jag ju bara det där frukt téet här nere, vilket suger. Måste ta med mig någon som fattar franska till affären så jag får rätt té. Det är något jag längtar till då jag kommer hem. En riktig kopp té. Bryggd och ett ruggigt gott svart té, fixa det tack.

Så har jag ett glas färkspressad äppeljuice bervid mig också! Göttgött.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

MM alltså jag blir jävligt besviken på dig Anni men men jag är så långt bort att jag inte kan ge dig mördarblickar :/ Det är samhället det är fel på heltenkelt

2009-10-01 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0