Four weeks, and then you'll see me!


Exakt! Om fyra veckor sitter jag på bussen till Frankfurt-Hahn! Då är det ca sex timmar kvar tills jag landar i Swea igen. Det känns hur bra som helst måste jag medge!

Har ialla fall städat färdigt nu, det tog endast en och en halv timme idag! Rekord eller vad? =D Ikväll blir det pannkakor, gud vad gott! Sitter nu och kollar på Sex and the city, jag är helt fast! Började i onsdags och har kollat säsong ett och halva två! Jag är nog den enda på detta jordklot som har missat serien..haha!
Puss

you know you love me
xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna T

Hej Anna!

Jag ramlade in på din blogg här nu och läste att du också åker hem till Sverige om fyra veckor idag - vart flyger du till? Jag åker hem över höstlovet och flyger då Hahn-Göteborg. Åker du till Gbg eller Skavsta?

Kram :)

2009-10-02 @ 22:39:29
URL: http://johannailuxemburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0