Fresh and sweat?


Också kallat Friskis&Svettis. Ska iväg nu snart på ett pass och fresh and sweat är vad Mario kallar det. Haha bästa namnet ju, undrar varför de fortfarande har Friskis&Svettis?.....men lite kul vore det ju om det blev översatt utomlands till det. Gud så fult.

Så där har ni vad jag ska göra ikväll. Efter det blir det hem och ta en dusch samt lite tv/dator, eller varför inte tredje boken av Stieg Larsson som jag började med idag?! :D Kunde inte hålla mig när jag läst klart sista sidan på tvåan, var tvungen att börja med en gång! Så den är nog utläst tills jag kommer hem ska ni se.

Dagen har inte bjudit på så mycket annat förutom inhandling av mat samt regn i mängder.
Imorgon är det ledigt och det betyder stan och shopping och lunchdejt med Kristin&Sara.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0