Going downtown


Hello hello! Vaken är man här, käkat frukost har jag också gjort. Tänkte ta 12 bussen in till stan för lite klädtittande och träffa Sara en sväng. Kanske en lunchdejt? we'll see. Så det blir väl till att göra sig iordning nu, ikväll sitter jag barnvakt så det blir väl något inlägg till.

Mormor grattis till din kommentar! Klarade du det själv eller hade du kanske Frida till din hjälp? Jag har fått både kort och brev nu! Fick de en pöjk eller flicka?

Borde köpa batterier.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

jag själv gullis menar du helena så blir det inte förrän 5 nov. BÖRJE har fått en strok sne i munnen katastrof KRAM PUSS

2009-10-10 @ 19:15:42
URL: http://lifeofao.blogg.se/
Postat av: MORMOR IGEN !KAN NU

KAN NU KOLLA MINA BANKKONTON ÄR JÄTTEMALLIG SOV GOTT MIN ÄLSKLING SNART SES VI!!!!

2009-10-10 @ 22:27:22
Postat av: Anonym

2009-10-10 @ 22:31:40
URL: http://LIFEOFAO.BLOGG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0