Heldag i lux


Började med att göra detta inlägg till er mormor och morfar, men jag skickade ett mail istället, så öppna nu er mail och kolla! Be Frida hjälpa er annars, hon borde kunna.

Idag blev det en heldag i lux centrum. Eller heldag och heldag, haha drog in med 12 bussen och åkte hem vid 18.. lite shopping blev det ialla fall och en seen lunch med Sara. Kvällen har varit lugn, Theo sover nu och jag sitter här. Tänkte kolla ifatt lite program på webben som jag ligger efter med, annars är ju min "ta-hand-om-mig-själv-dag" imorgon så då blir det ju en hel del avsnitt då. Ska även ta mig ut och motionera imorgon. Hoppas det inte regnar så jag kan gå ut här och springa eller gå. Eller något.
Batterierna i min ena fjärrkontroll har gått slut och det är därför jag behöver batterier, har letat lite, men inte hitta några. Är det något man borde köpa själv? Tills jag har fixat det kan jag inte titta på Sex and the city....
Puss

Kommentarer
Postat av: MORMOR

BÖRJE KOMMER HEM MÅNDAG STROKE ÄR PROPP IHJÄRNAN HAN ÄR SNE I MUNNEN SLÖDDRAR VID TAL FÅR EJ KÖRA BIL PÅ2 MÅNADER MORFAR SKJUTSAR HAN KAN OM HAN HAR TUR BLI HELT ÅTERSTÄLLD ALLTSÅ LITE LINDRIGARE ÄN Tores Många kramar från mormor som längtar efter Dig!

2009-10-11 @ 20:55:06
URL: http://lifeofao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0