Hösten har anlänt


Dagen bjöd på ledighet som alltid på onsdagar. Så jag sov till nio kanske, då man var tvungen att pallra sig till bussen vid elva för att träffa Kristin halv tolv. En överraskning när man trycker upp persiennerna då det är frost ute! Sen när blev det så kallt här? Bara att acceptera och klä sig lite varmare. Klantskalle som man är så klär man sig ju inte tillräckligt varmt bara. Så i princip hela dagen har jag frysit, då det samtidigt blåste väldans kallt också.

Blev ialla fall en härlig tur på stan med Kristin, vi gick över "till andra sidan" (Gare) för att kolla in lite schyssta affärer som ligger mer åt vår budget. Man måste då krossa grund ("dalen" mitt igenom stan) och gå en bit, men det var skönt. Sen blev det salladslunch. Därefter drog jag mig iväg till Coque, den olympiska simhallen här i Lux, för att simma lite grann. Badmössan hade jag med mig som tvingat och snacka om att den inte matchade min bikini. Den är klarröd, en av Theos gamla (så jag slipper köpa en egen) haha nog länge sedan jag kände mig så ful faktiskt. Men så har ju alla badmössor där inne så.. Tog mig igenom 20 längder innan jag var nöjd. Då blev det en kortis tripp på Auchan och här sitter jag nu och försöker värma mig lite.
Det var mig dag det.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA kan du inte lägga upp en bild på dig i mössan? ;) Du kanske är lika sexxxxy som i alanya, sälen, För du har väl med brillorna??! :P BAJSS

Förresten tycker jag att du kommer hem en mycket oskillad helg då jkag ska hem nu i helgen.. EMILY

2009-10-14 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0