Irriterad på en rollfigur


Igår såg jag de två sista avsnitten av Sex and the city. Nu är jag klar med hela serien. Alltså kommer ni inte få höra nå mer "nu blir det lite sex and the city" på ett tag ialla fall.
Tänkte bara lätta mitt hjärta lite grann här innan det blir dags för lunch.
Under de sista avsnitten märkte jag hur min irritation på Carrie växte mer och mer. Då hon skulle åka till Paris och inte lyssnade på sina vänners "kärleksförklaringar". Jag blev bara så trött att jag vid många tillfällen övervägde att stänga av tvn.
Gjorde naturligtvis inte det, men ändå. Jag blev bara irriterad på hennes sätt och hur hon agerade. Så jag är verkligen inte någon Carrie ialla fall.
Nu vet ni det, och hur intresant var det på en skala? Tänkte väl det. Men kanske lite bättre än tio "idag har jag..."-inlägg per dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej saknar dej kramm emma din kusin

2009-10-23 @ 15:02:05
Postat av: emily

Men annie vi alla vet att du är mer av en samantha!! Du behöver inte låtsas för oss ;)

2009-10-24 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0