It's a richman's world


Snyggingar i snygga bilar kan det bli bättre gott folk? Tänk er en über snygg Porsche med en snygg man i för en gångs skull? Jo, det existerar här. Parkerade vid gatan eller susandes på vägarna, tror ni jag saktar ned då jag närmar mig och går/åker förbi? Ohja! Detta år njuter jag, för det är något man nog aldrig kommer att få uppleva hemma. För det första så har mna liksom tur om en Porsche susar förbi och för det andra så innehåller de aldrig några snyggingar. Bara överrika gubbar. Då tittar man ju endast på bilen, det är ju roligare om man har två saker att sukta efter.

Själv blev jag alldeles tagen idag då jag stod vid Hamilius för att möta upp Kristin. En man/kille dyker upp på andra sidan gatan, bärandes en gul adidas träningsoveralls jacka, och ett par svarta mjukis. En träningsbag hängde snyggt över axeln. Efter ett tag uppenbarar det sig för mig att det står "karate" med stora bokstäver på ryggen av den gula tröjan. Om jag blev nyfiken? Om jag ville gå fram och prata med honom? Om jag blev sugen på att slåss? Ni kan nog svaret på alla frågorna ovan. JA såklart. Oj, jag blev alldeles förvänad och överraskad. Stog säkert och stirrade ett bra tag! Haha! 
Hade ju varit trevligt att följa efter honom och se vart han tränade och iså fall om de bara tränade traditionellt eller kanske bara fighting eller kanske båda. Tjuvkika lite på en träning eller två och sedan kanske känna sig upprymd av sporten. Får kika efter klipp på youtube istället. 

Ser på Nemo nu med Theo, Frida, har nyss sett delen nere i det svarta då de letar efter cyklopet. Här har du "du får ingen mat...." på engleska! :D

"No eating here tonight, no eating here tonight
no no no eating here tonight. You're on a diet!"

Puss

Kommentarer
Postat av: Peter

Nä det stämmer att man inte får se det här hemma, för här åker alla såna killar i andra mer praktiska bilar (V70), så du vet. Egen erfarenhet tagen direkt ur PLB 5:2. Ha det!!!!

2009-10-08 @ 17:34:21
Postat av: emily!

Alltså vet du hur kul. Idag så gick jag på stan o såg en porsche såklart så var det en ful gubbe i den..!! Då tänkte jag på dig och att det stämmde liksom :D BAJS

2009-10-08 @ 17:55:42
Postat av: fridis

hahahahah äntligen!

2009-10-09 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0