Morning!


Godmorgon god morgon!
Här går det jättebra! Theo är snäll och imorse gick hur bra som helst. Inget stress eller något! Idag står köttbullar på mitt schema och det kan jag väl inte direkt säga är så ansträngande. Det är kanske stekningen som är dryg, men om man tar upp boken och läser lite under tiden så går det nog smärtfritt. Annars är det väl inte så jättemycket på listan att berätta. Theo har ju börjat i Taekwondo, så dit ska vi idag och träna lite. Måste ju säga att det är lite nostalgiskt, då man varit utan karaten sedan studenten. Alla söta små i deras dräkter och att de gör liknande tekniker som oss gör ju inte saken bättre! Haha, men pappa björn skulle varit stolt!

Mario visade mig deras juicemaskin innan de åkte iväg så igår gjorde jag lite fresh orangejuice, (färskpressad apelsinjuice) Hur gott som helst! Det är då man märker att bravo är skit. Idag funderar jag på lite äppejuice. How about that liksom? =D Nu blev jag sugen.
Hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0