Regnet har kommit


Igår regnade det, idag regnar det, kanske har regnperioden kommit, hoppas inte. Strykningen är ialla fall färdig och nu sitter jag och tittar lite på vad vi ska käka i veckan. Tror jag har tre måltider av åtta klara. Ska gå upp och kolla lite på recepten där uppe också, har kört på internet i säkert tre veckor nu. Men recepten på internet är super så dem klagar vi inte på. Om jag inte hade det hur fasen skulle jag då göra?

Igår kväll var en bra kväll. Pratade med G och sedan med mormor och morfar. Nu är det bestämt att de kommer och hämtar mig om 25 (!!) dagar. Åh tänk att det är så kort tid kvar. Känns som att det var igår det var typ 100 år dit. Men snart kommer den här veckan vara slut och då kortar vi ner en vecka från fyra. Det kommer gå super fort.

Jag är shopping sugen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0