Sämsta dagen ever


Morgonen började halv åtta. Då jag blev väckt av Mario som ropade på mig. Flög upp ur sängen och insåg att jag försovit mig. Alltså, hur hände det? ÅH, jag blir så arg på mig själv och jag skäms så. Jag vet att det är manskligt och bla bla bla, men jag gick ju till och med och la mig tidigt igår! Allt blir bara fel nu känner jag. Hur kan jag göra så att de här två veckorna flyger förbi?
Från och med nu ska jag lägga mobilen på hyllan i andra sidan av rummet så att jag verkligen måste gå upp och leta efter den.
Ska snart göra lunch, vad som händer med den vet jag inte, men det känns som att allt kommer gå åt pipan idag.

ÅÅH!
Snart måste jag börja tänka på vilka kläder jag vill ha med mig hem också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0