Should I be worried?


Gick nyss in på Flibco:s hemsida då jag tänkte kolla så att min buss på fredag inte är fullbokad. Nej den var inte det, en ny biljett kostar 17eur som jag har betalat för min andra, men det blir ju lagom surt om de kommer kräva mig på den summan en gång till. Vi borde ha bokat en ny och avkobat den andra förut.

Det är ju som så att ryanair var så snälla och bokade om mitt flyg då jag minst anade det, och då var ju redan biljetten till bussen här ifrån Luxemburg redan betald och klar. Vi bestämde att inte boka av den och chansa på att de skulle vara lite hyggliga och släppa på mig då jag ju faktiskt har en biljett, även om den har en annan tid. Så nu börjar jag bli lite orolig, det finns 44 platser kvar (gick in och prövade att boka för 44 pers, och det fanns plats för alla dem på "min" buss). Det borde väl inte finnas någon risk med att det bokar 44 pers på min buss under ett och ett halvt dygn? Eller? Åh, jag klarar inte med det här. Tänk om jag inte kommer med bussen? Borde jag åka en timme tidigare och pröva åka med buss klockan 08.00 från Lux? Så att jag kan vänta i stan en timma ifall jag inte kommer med bussen 08.00 och då vänta på 09.00 bussen? Då kanske risken inte är lika stor att inte komma till flygplatsen...eller????! Säg vad jag ska göra. ÅH.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0