Sussa sött


Nyduschad och nyinsmord ska jag inta bädden och läsa läsa läsa. Är på slutspurten nu och det är hur bra som helst! Hoppas på att jag klarar av den ikväll, då kan man börja med trean imorgon! Hihi!

Annars ser det riktigt bra ut på matfronten för veckan. Paniken som infunnit sig inom mig de tidigare veckorna har idag inte alls hälsat på. Så det känns bra! Som vanligt är det bara nya saker jag ska laga (som jag inte lagat förut dvs.) Försökskaniner helt enkelt. Men det brukar ju gå bra. Nästa veckas mat är nästan färdig den med, nu jäklarns ligger jag i! Hittade en del jag kände jag ville laga och då passade jag på att göra nästa veckas matplanering samtidigt! Känns skönt.
Natti, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0