Svårheten med att somna


Det är konstigt hur vi beter oss ibland. Då jag som ni vet försov mig igår var det i princip det enda jag hade i mitt huvud när jag låg med kinden på kudden och väntade in min sömn. Kunde jag somna? Nej. Såklart inte. Även fast jag prydligt placerat mobilen på hyllan här ovanför datorn med väckning 40 minuter innan jag nödvändigt behövde gå upp och min vetskap om att jag såklart kommer höra den och bli irriterad och stampa upp för att snooza ett tag, så kunde jag ändå inte somna. 
Allt som fanns i mitt huvud var att jag skulle försova mig idag igen och vad som skulle hända då. Hur alla skulle reagera och hur jag själv skulle må. Dumma huvud att inte släppa onödiga saker.
Försov jag mig? Såklart inte. Pigg som en lärka.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0