To infinity and beyond


Sitter i soffan helt själv, super skönt. Theo sover (hoppas jag) och idag har gått riktigt bra. Tog till mig mammas ord igår. Hon sa att hon tyckte det var grymt mot en sex åring att bli satt i naughty corner och allt det där. Det var efter mitt samtal med mamma som jag insåg att jag faktiskt tycker exakt likadant. Pojken saknar något, det är därför han beter sig som han gör. Så idag har jag jobbat på min attityd mot honom. Jag har tänkt efter och varit mer som mig själv. För jag tror inte att han lär sig något av naughty corner ialla fall så... Det har därför gått mycket bra idag! Knappt inget bråk alls, det var en gång nu på kvällen och då satte jag mig ner och försökte få honom att förstå. Det gick efter ett litet tag, men sedan städade han heela sitt rum. MEN, jag förstår föräldrarna här, det är klart att jobbar man iprincip dygnet runt och har en liten pojke på sex år som vill ha uppmärksamhet hela tiden är det klart att man blir irriterad. Det kanske finns något annat sätt att få honom att lyssna och så bara...

Sitter ialla fall här nu med en hallon öl som jag köpt. Försöker ju lära mig öl-grejen och vad är då bättre än äkta tjej-öl? Inte så pjåkigt, men en drink eller cider hade ju varit bättre. Men jag får nog i mig det här också! Haha! Det bästa är att den verkligen är rosa. Kanske inte syns på  bilden, men då får ni komma hit och smaka och uppleva den själva ;D



När Theo skulle gå och lägga sig vasade han mig sina Pokemon kort. Det är då kortet kommer fram. Jag vet att bara jag och Frida kommer förstå det här, men jag började tänka så mycket på henne då. Lilla Frida, kortet var ialla fall SEEDOT! :D Oh, i love you <3

Hörs imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: din alldeles egna frida<3

åh min lilla älskling.

eller ska jag säga min lilla squirtle?

jag tänker på dig jämt

&jag saknar dig så

men snart träffas vi.

och då har vi en jäkla massa saker att ta igen!

alla knäppa grejer vi brukade göra.

vad får vi allt ifrån egentligen?

jag har iallafall inte käkat så mycket godis

&donken på sista tiden

absolut inte lika mycket som förra halvåret;P

hahah:D

det är bara för att inte du är hemma.

jag älskar dig så otroligt mycket!

2009-10-04 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0