Torsdag


Halva dagen avklarad och maten är färdig. Väntar nu på Theo som kommer halv ett med bussen. Då blir det lunch och sedan har han och jag hela eftermiddagen framför oss av lek iprincip. Får se vad vi hittar på. Imorse var det frost igen. Kallt som tusan. Blir nog att inviga min nya jacka snart. Får se hur länge jag står ut med tröja och 8848-jackan. Kanske tills jag åker hem om det inte blir mycket kallare än såhär. Men jag har hört att det ska bli varmare nästa vecka. Hoppas!
Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte frysa gullis Själv har jag köpt kängor lite smidiga Morfars kommentar naturligtvis de dyraste1!!! Sov gott RING GÄRNA!

2009-10-15 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0