två månader


Idag är det onsdag och som vanligt var jag ledig. Fast inte helt ledig dock, var barnvakt åt M&T i två timmar. Men förutom det så! Där blev det lite extra cash igen. Oj vad rik jag blir på det här livet, eller inte. Eller lite kanske då.

Vart jag ville komma med det här inlägget var bara det att jag nu har varit här i exakt två månader. Två månader i Luxemburg. Två månader utan er, och två månader utanför Sverigesgräns. Jag har aldrig varit borta så länge från "hem" förut, och aldrig varit utanför Sverige en sån lång period heller. Men det är bara att gratulera mig själv och vara glad. Jag har ju klarat två hela månader! Haha, nu låter det som att jag tänker åka hem eller så, men icke då. Eller jo, nästa vecka kommer jag ju faktiskt hem! Fast bara på lite semester, men endå.

För övrigt så känns det sjukt att jag nu kan säga så, "nästa vecka ses vi" eller "nästa vecka kommer jag hem". Känns som att det var igår det var en månad kvar.. men oj vad tiden gått fort! :D
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så välkommen hem Anna!Jag räknar också ner dagarna. Planerar nu för kanelbullbaket!!!

2009-10-21 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0