- rubrik - rubrik - rubrik -


Helllooo
Nyss städat huset och blev klar tiiidigt så här sitter jag liksom. Ingen lunch-lagning idag heller då det finns kvar soppa från igår! Skönt.
Igår blev det alltså friskis, mycket skönt! Ett "barebell strength" pass som vi inte hade en aning om vad det var. Men det var spännande! När vi kom dit var det bara ett "vanligt" skivstångspass! Ingen direkt kondition vilket jag kanske hellre tränar, men det var ett skönt pass. En genomkörare.

Nu lyssnar jag på tysk/luxemburgisk radio på datorn. (Inte för att jag tycker att det är bra, verkligen inte.) Försöker hitta en låt som alltid spelas när jag är ute och kör, och den är grymt bra! Vet ju inte vad den heter...men snart er jag nog upp, de har bara setat och pratat tyska nu i en kvart...lite drygt när man inte fattar ett skit. Det man förstår är typ när de pratar om autoban, euro eller typ Berlin eller Trier, så inte mycket som man förstår alltså.
Ikväll ska jag vara barnvakt åt Theo, så nog blir det något mer inlägg senare! Promise.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0