A day off


Vaknade vid tio, läste lite i min bok och tog det allmånt lugnt. Duschade och åt en långt frukost. Den frukosten var också den bästa jag har ätit här nere hittils. Var ju och handlade igår och då köpte jag en yohurt som är bara till mig. Då jag inte klarar av deras grekiska feta yoghurt som de äter till frukost i detta hus. Men ialla fall så köpte jag en körsbärs yoghurt! Den var helt super god! Så den kommer att inhandlas varje vecka från och med nu.

Snart ska jag göra iordning mig och åka in till stan för att fixa jumbokort (busskort). Berättar mer om det sen. Fick även ett mejl från ryanair om att mitt flyg är ombokat.....alltså de har ändrat tid. Vet ej hur det blir nu, måste prata med Monica om det. Berättar mer om detta senare också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0