Another blueberry dream, this time icecream


Sitter och mumsar på ett par vindruvor efter min grocery-shopping! Gött gött. Hittade en massa roliga saker på affären, men det känns ju lite konstigt och gå där och fota allt liksom, haha! Speciellt eftersom jag ska dit en gång i veckan fram tills i sommar, så man kan ju inte göra sig dum nu redan! Men har vi (ni) tur så kanske ett par roliga grejer följer med hem i slutet på oktober ;D Hittade en annan sak också, men om jag köper den så får den nog stanna här tills jag fyller 20 eller någon 20+ are kommer och hälsar på..kanske inte behöver nämna vad det är? haha! Nej men det skulle vara roligt att ha, nämligen ett mojito set med bacardi, två glas och en muddler! Haha, mamma kanske bäst att jag köper så att vi får den där jäkla muddlern någon gång :P Men får som sagt se om det inhandlas.

Igår var en trevlig dag. Fikatajm alá Västerås. Träffade Kristin och vi åt glass och skrattade en massa! Två underbara bilder bifogas här under, den första på min underbara blåbärsdröm och en på Kristin och hennes chokladbomb som jag åt när jag var där med Sofie! =)




Ikväll ska jag bara barnvakt en timme, imorgon åker de till Rom, då blir det jag + Theo i tre dagar. Får se om jag överlever. Hör ni inget så vet ni liksom.
Puss

Kommentarer
Postat av: ellinor

dregel

2009-09-29 @ 17:27:40
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0