Äntligen fredag!


Eller, äntligen och äntlignt, har inte direkt hunnit längta, veckorna här går så fort! Snart är en till gjord! Städdag var det idag och jag blev klar rätt tidigt. Men nu när det nya schemat har börjat då Theo har börjat skolan så städar jag inte toaletterna på fredagar, det ska jag göra på måndagar (med start nu på måndag). Så idag var med dammsugning och dammning av huset! Men jag tycker det går riktigt bra! Så blir det ingen matlagning (lunch) idag, då det finns kvar mat sedan igår! Gillar´t! Efter lunchen ska Theo tillbaka till skolan, och sedan bär det av tillbaka hit för min del och städa köket lite. Inte så ansträngande direkt. Sen är det väl kväller och fasen vad skönt säger jag!

Pratade med mamma igår kväll också när Theo sov. Så nu är allt löst med ryanair "problemen" (som egentligen inte var så stora problem) Men det är iallafall så att jag kommer komma hem typ åtta timmar tidigare till Sweden. Närmare bestämt så landar mitt plan 15.40 på Skavsta! När pappa kommer hem från sin Tysklands tripp ska vi parat om hur jag kommer hem till hemstaden. Jag har redan tänkt ut en plan eller två ;) haha!

Så nu vet ni nog allt ni behöver veta för tillfället...jag mår bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sydow

erkänn att att dricka mkt martini och krypa hem är ett av alternativen!;P

2009-09-18 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0