Bättre sent än aldrig


Här kommer bilder med lite text från Ikea i lördags!

Home sweet home :P haha!



Svenskt på menyn! (checka in stavningen på köttbullar...jag menar, lär er :P haha)



Man bangade inte och bäställde såklart in en medium tallrik med köttbullar. Knäpp kombination med köttbullar, lingonsylt, brunsås och POMMES FRITES ?! Men det smakade bra! Bättre hade det klart varit med potatismos. Efter en incident med den svenskaflaggan (fick ingen från början) Så fick jag tillslut flaggan, tillochmed en handfull flaggor. Ingen fattade vad "can i have a swedish flag?" betydde....orka att inte fatta det när man jobbar på IKEA?!
"svensk" efterrätt blev det också! Lite prinsesstårta :P

Så småning om kom vi till matadelningen, som jag trodde skulle vara större.



Dessa var poppis

Marabou fanns det gott om, men rätt dyrt dock.

Spriten hittades också såklart.



"Svensk vodka"alla dess smaker, citron, vanilj, äpple/päron, "original" och sist med coolast, smultron!



Mina "fynd" två ljushållare, filt, bilar, blåbärs té och en hel packe värmeljus!

Puss


Kommentarer
Postat av: merre

så kul att IKEA ser exakt likadant ut på alla ställen o i alla länder! men jag håller med om att det inte är acceptabelt att stava fel på köttbullar!!! på tal om köttbullar så blev jag jävligt sugen o inspirerad när jag såg att du åt det! man ska kanske ta sig en tripp till hälla snart ;)

verkar som att du har det bra :)

puss!!

2009-09-15 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0