Belgium Baby!


Hej mina kära vänner!
Nu har jag stigit upp och har just ätit en egen bakad smörgås och dricker just nu en kopp té. Ska om ett tag åka in till stan för att hmta Sara, sedan drar vi iväg till Sverige! (inte riktigt men det kommer nog känns som att man går där hemma på Hälla och kollar runt) Ialla fall så kör jag oss dit, så vi får se hur vi kommer fram! Haha, nej men vi ska nog hitta! Tydligen så är det enda man ser innan man kör över gränsen till Belgien en enda stoor IKEA-skylt! Det blir kul! :D Självklart tar jag med mig kameran.

Det var så roligt med mormors brev igår. Jag kommer absolut spara alla brav jag får för att kunna ta upp och läsa i en senare del av mitt liv. ( Ungefär som pappa har gjort med dina brev från USA, Jonas! ) Det är så roligt!
Nu måste jag göra mig iordning.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa Olsson

Hej Anna



Jag saknar dig!



Kram Lisa

2009-09-12 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0