Bildvisning av Altlinster, Luxemburg








Lyxbilar kryllar det av här nere, här har vi en Macerati, oh!



Getter finns det ett par, som bor i den där hästtransporten.....



De blev nyfikna på mig, nu är vi nog kompisar



Åkrar och hagar







Gatan där jag bor





Där har vi min bil



Mer kossor och fler hagar





Vi blev också kompisar. Djuren här är nog väldigt ensamma, de älskade att jag kom på besök, hihi!



En totto som ville bli min vän hon med! Mycket söt, vi gosade lite granna.



Sen blev hon arg då de andra hästarna också ville hälsa på mig, taskmört!

Okej, det blev måånga bilder som tog ett bra tag att ladda upp, hoppas ni fick er en liten bild av hur det ser ut här och inte blev allt för uttråkade!

Puss


Kommentarer
Postat av: Empan

Alltså shit kvinna sluta längta hem o NJUT! Stört fint ju :D Lite vackrare än västerås måste jag säga..

2009-09-07 @ 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0