En kalender månad bort


Kära vänner och alla ni andra!

Dagen börjar lida mot sitt slut och det känns skönt. Monica och Mario drog imorse iväg till Roma, efter att jag slitit mig ur sängen och skjuttsat dem. Theo och jag har haft en mysig eftermiddag/kväll med ett "besök" i naughty corner (för er som inte förstår är det typ skamvrån där han får stå i 6 minuter och sedan förklara varför han står där samt säga förlåt och ge en kram) Så det känns bra! Jag lagade även en av hans favorit rätter nämligen pasta med pesto och lite bacon/korv! Så det var poppis kan man säga. Har även planerat in pannkakor på fredag så då blir man väl populär igen ;D haha!

På dagen var jag även iväg till en familj som behöver lite hjälp med en barnvakt ;D Så där var jag i två timmar, gick till parken och lite sånt. De har en pojke på lite mindre än ett år, samt en tjej på tre! Mamman är från gotland så det gillas skarpt ;) Speciellt dialekten, min favvo! Mormor du borde prata lite mer gotländska!

Nu pratar jag på skype med Emily, Sydow och Sofia ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0