En liten paus


Halloj!
Sitter här och har en liten paus, Theo örjade skolan idag och jag har gjort allt jag ska göra på förmiddagen. Blev ingen matlagning då det blev mat över igår. Därför blev det en liten paus för mig! Själv i huset för tillfället och det är så skönt. Jag kan sjunga, spela hög musik och vad jag vill!

Tvättade nyss två fönster...det gick ganska bra, men jag hade nog för lite diskmedel och för kallt vatten..men det var ju mina första fönster här så! Det blir nog bättre.. haha!

I eftermiddag vet jag inte vad jag och Theo ska göra. Förutom att hans pianolektioner drar igång vid tre. Sen blir det hem och laga mat till kvällen..
Ikväll blir det dock friskis med Sara! Skönt att komma igång igen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0