En veckas jobb slut


Nu har jag klarat av min första vecka, den har vekrligen varit tuff! Träffade Sara i stan igår på en liten fika och vi pratade mycket om hemlängtan, situationen vi sitter i och allt om aupair livet allmänt. Det var trevligt och ikväll ska vi träffas igen på lite käk!

Tänkte lägga upp lite bilder nu innan jag drar iväg till Auchan en sväng för att kanske handla lite och kolla runt lite allmänt!


Fyra bilder från när jag och Sara var i stan och gick i dalen som går mitt i stan.






Min lilla bil



Det japanska huset i parken i Echternach



Jag



Mina köttbullar!



"Big Profits" tröjan fick hänga med till Lux



Mitt brödbak



Jag igår, i väntan på bussen in till stan för att träffa Sara

Det var det jag hade att bjuda på såhär långt.
Puss


Kommentarer
Postat av: Britte Olsson farmor

Så roligt det är att läsa dina bloggar. Vi följer dig hela tiden o tänker på dig varje dag. Så fantastiskt duktig du är o vilka fina köttbullar o smörgåsbullar du har gjort. Vi skall åka hem till mamma o pappa en kväll o få se dig o prata med dig Farfar hälsar så gott. Sköt om dig Anna o var rädd om dig! Jättekramar från Farmor .

2009-09-04 @ 23:17:31
Postat av: MS

det finns en risk att du och theo ser ut som syskon!! haha

Saknar dig ao.

PUSS

2009-09-05 @ 22:00:23
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0