Godkväll kära läsare!


Är hemkommen nyss efter en fika/runda på stan med en tjej som jag aldrig träffat förut! Nämligen Sofie, hon var jättetrevlig och vi hade kul! Vi tog en tur i stan också efteråt, då hon vandrat runt en del där, så jag funderar på att göra det imorgon då min lediga dag har kommit ;D Lite lyx att vara ledig sådär en dag mitt i veckan ändå! Känns mycket bra!

Efter en "glassbomb" som bestod av diverse glass och grädde samt chokladpraliner och en kola/choklad sås som innehöll alkohol så är jg lite hungrig. Så sitter nu med en utav mina nya spännande yoghurtar! Nämligen med smak av Litchie! Mycket gott! Till det också en kopp av mitt nya svarta (!!!) té som jag köpte idag under min handling. Beställde en kopp té på fiket men fick in en chappuccino (STAVNING???) Mycket äckligt. Sa inte till av någon andledning, men jag är ju lite sådär som ni vet :P Det fick vara helt enkelt men nu har jag fått mitt té ialla fall! Min tredje (!) kopp för dagen! haha!

Nu blir det lite andra avenyn och tyvärr lite riverside...men så är det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0