Håhåjaja


Dagen är slut för ett tag sedan. Den har varit bra, Theo har lyssnat nästan hela tiden och då han var i skolan gick det bra med strykningen som jag skrev innan men det var jobbigt. Eftermiddagen bjöd på lite städning av badrum, alltid lika otrevligt. Men trevligt då man får ett bra resultat, (som med det mesta). Är trött och super mätt, ikväll blir det bara slapp med något program och sådär. Kanske någon sida i Flickan som lekte med elden också, vi får la se!
Kanske drar till med en rövare och kör en "husvagns desert" (inte många som vet vad jag pratar om där inte...) Såg att det fanns gott om nötter av alla dess slag i detta hus. Men då blir det ju det här med den jävla grekiska yoghurten, men det kanske inte gör något? Den kanske är okej om man inte tar den på morgonen?

Hoppas att allt går bra för Johan också...han är ju i Barcelona nu..men han har det nog varmt och skönt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Britte Olsson farmor

Åh,Anna vad du är cool. Kul att läsa hur Du har det.

Vi följer Dig varje dag skall Du veta. Jag samtycker med Dig om strykningen. Jättejobbigt o onödigt. Farfar o jag mår bra o håller igång med våra aktiviteter, farfar med gympa o bridge o jag med vtn.gympa, simn. o så Rebeckorna förstås. Det börjar bli kallt här, men det är soligt o fint väder på dagarna. På lördag skall vi äta surströmming hos Christina. Må så gott Anna o sköt om Dig. Stor kram från farmor. Farfar hälsar.

2009-09-21 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0