Helllooo


Barnvakt, barnvakt, barnvakt. Ojojoj, Theo sover, jag har det bra. Vi kollade på film tidigare, ToyStory (den första) Så mös vi lite allmänt sådär, efter det blev det godnatt saga och sen sov han så sött. Sedan dess har jag drygat runt på internet. Me ndet är skönt, det är det! Fast jag kan ju inte säga emot att det skulle vara skönare att ligga nere i min säng och kolla på någon film. För det skulle det, gosa till det med täcket och så. Men det är lugnt, hoppas de inte blir för sena bara.

Har verkligen kommit in i Flickan som lekte med elden nu, så jag ska lägga ner mitt "surfande" och läsa istället! Ska bli spännande att se den på film när man kommer hem.
Kan ju berätta lite om det också kanske. Det är så att jag har valt att komma hem tidigare än i jul. En vecka då de har "novemberlov" här. Det är vecka 45, så då kommer jag alltså hem. Den 30 oktober lämnar jag luxemburgisk mark och landar i Sverige för en veckas tid. Sedan lämnar jag återigen svensk mark den 7 november och tar farväl för en och en halv månad eller så. Då blir det ju jul. Ialla fall så ser jag framemot den veckan. Det blir nog kul! Lite höstmys i Sverige liksom.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0