It's a good morning


Frukost vid datorn just nu. Blev den underbara körsbärsyoghurten! I lööv it! Tyvärr så bräcker den litchie yoghurten från igår, (som jag också har en burk kvar av) så körsbär it is! Ni vet, här så finns inte yoghurt i liter färpackningar som vi är så vana vid hemma (kanske för vana?) Här har dom bara burkar. Som då tar upp en hel hylla i kylen. Väldigt opraktiskt om jag får säga det själv. Men inte min kyl och så, det känns bara onödigt.

Idag blir det buss in till stan för att se om jackan finns kvar. Hoppas det! Då blir det ett köp och sedan kanske en onsdagsfika med Västerås Kristin om hon svarar :P Vet inte om jag har berättat det innan, men vi har också (tydligen) gått på samma skola. Hon gick på skiljebo och det har ju jag också gjort som ni vet :P Men ialla fall så gick hon i nian då jag gick i sjuan, så det var bara för ett år, men ändå. Liten skola och tydligen en väldigt liten värld!
Nu ska jag drika upp mitt té och sedan hoppa in i duschen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sydow

Körbärsyoughurt! jag dör! fy va gott! avundsjuk värre!

2009-09-25 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0