Lyckad dag


Dagen har varit sjukt mycket bättre än igår! Jag och Theo har varit vid en lekplats som kallas piratskeppet, som ligger mitt i stan. Precis som det låter så är det ett stooort piratskepp! Det var roligt förutom att det regnade, och vi då blev blöta. Annars har dagen varit jättebra! Maten blev jättelyckad och jag känner mig nöjd med mig själv för första gången sedan jag kom hit. Jag har inte heller tänkt så mycket på er där hemma idag, så det känns bra! Även om jag saknar er så blir det sååå mycket värre om/när jag tänker på er. Det är då tårarna börjar komma.

Nu blir det sista avsnittet av GossipGirl! Vet att jag är seg men jag har bara inte hunnit/orkat här nere! När jag sitter vid datorn är det mest för att parat på Skype. Men ikväll ska jag inte göra något speciellt och därför blir det datorn =) OCH TÉ SÅKLART :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0