sweet sweet saturday

Började med detta inlägg för någon timma sedan, och då hade jag skrivit "godmorgon godmorgon" men då klockan är hela ett så raderade jag det nu.

Har gjort mig iordning och ska åka in till stan för att träffa Sara en snabbis. Ikväll ska jag vara barnvakt åt en annan familj...får se hur det går, men det blir lite extra cash ialla fall! Tar nog med Flickan som lekte med elden som jag började med igår, då kan jag läsa lite under kvällen! Sweet!

Igår blev det myzzi myz här. Först lite Auchan med subway middag. Jag var hos era kollegor Merre och MS ;) Mycket trevliga luxemburgiska sådana. En chicken teryaki senare blev det hem till sängen för läsning! Som alltid på Auchan kan jag inte lämna butiken utan att lägga ner något i korgen och betala. Så nu är en halv julklapp inhandlad. (Som det ser ut nu ialla fall.) Jag vet att det bara är september, men jag kunde inte hålla mig! :P haha!
Puss


Kommentarer
Postat av: merre

haha vad tog du för bröd?? låt mig gissa..parmesan oregano eller honey oat? det är typ dom alla tar ;)

2009-09-19 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0