Överdrivet? Oh, yes!


Jag har kommit på att strykning verkligen inte är min grej. Vissa det funkar att stryka, men roligt? No way! Hade en film på medans, så det blev väl liite bättre av det, men skaffa mangel människor! Stå och styrka lakan och alla andra kläder ni kan komma på ( förutom underkläder, thank god! ) Men vem stryker jeans? T-shirtar? Jag vet att det finns dem som gör allt detta (tydligen, då jag står och gör det en gång i veckan) men det känns bara för onödigt. För om man hänger kläderna på rätt sätt efter att ha tagit ut dem ur maskinen så får man inte skrynkliga kläder. Nej, om man är noga från början slipper man massa extra jobb. Men nu är jag tvungen att göra det här oavsett om jag vill eller inte. Mina egna kläder stryker jag dock verkligen inte. Förutom någon blus jag har som blir strykt hemma med. Känns bara onödigt.

Nu har jag ialla fall paus i en timme till. Sweet! Ska nog mejla pappa nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: Au pair Sofie

Jag vet EXAKT vad du menar! Vem fan stryker jeans som ändå stretchas ut när man tar på sig dom? Eller barnens t-shirts som ändå är skitiga och skrynkliga inom 10 min? =S Så jäkla onödigt. Jag rå-vägrar att stryka mina egna grejer haha!

Ses ikväll ;)

2009-09-22 @ 01:26:58
URL: http://empireofvisions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0