Putsning var det ja...


Idag har jag putsat många fönster.....ush. Vissa mer jobbiga och smutsiga än andra. Till exempel två i köket, de går inte att öppna så då får man hänga ut genom ett annat fönster för att komma åt..Marken är nämligen låångt ner. Hur kan man sätta in två fönster så högt upp som inte går att öppna? Det går väl för sig när man inte behöver putsa dem själv. Menmen. Kan ni förresten tänka er mig hänga ut genom de där fönstret och prata med mig själv på svenska och bara se allmänt ful ut? Haha, helt sjukt.

Snart ska jag börja med lunchen, Theo kommer med skolbussen vid halv ett. Sen blir det nog en tur till skogen för hans och min del. Ikväll är det bara jag och han hemma, så jag sitter väl vid datorn när han har gått och lagt sig och somnat =)

Ps. Mormor och morfar, ha det så bra på er resa! Vi kan höras när ni kommer hem. Ds.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0