T O M T


Klar för dagen, iprincip, bara matlagning kvar. Den blir senare. Har idag städat toaletter/badrum och strykning stod också på mitt schema som vanligt. Allt har gått bra tycker jag, mycker bra! Borde planera lite käk i veckan nu, men jag gjorde det mesta igår, tror att jag har två måltider kvar eller så..får kolla lite senare när Theo leker! Så måste jag ju göra min handlingslista också.

Ikväll blir det en liten fika Västeråsare emellan. Måste ut ikväll då jag inte kommer kunna det på en massa kvällar då det bara kommer att vara jag och Theo hemma fram tills lördag! En skön semester i Rom väntar för de andra..skulle ju inte precis göra något om det hade varit jag som åkt istället...haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0