Tränings "säsongen" påbörjad


Nuså, nu är jag hemma och har gjort mig en kopp té. Testade "rabarber grädd" som jag hittade i skåpet för någon dag sedan, men till min besvikelse såg jag att det var rött när jag öppnade påsen. Missförstå mig inte, rött té är gott, men då man gått och tänkt på det där téet ett par dagar och äntligen bestämmer sig för att nu är det dags, så är det inte lika kul att se att det är rött istället för svart. Men det går nog ner så bra ändå!

Träningen gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde! Bonus till mig! Så nu jäklar blir det ett helårs kort! (för 90 euro som jag inte ens behöver betala själv) Känns mycket bra!

Nu: Andra avenyn och något mer program, jag kan ju vara uppe hur länge jag vill! (vilket jag kan de andra dagarna med, men ska ju inte upp tidigt imorgon..)
Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallo!

Skönt att höra att du har det bra! Vi har ju inte snackat på ett par dagar för att jag är i``kloster``

Vi har det i alla fall bra, och det är intressant.

Bra att du fick träningskort! det är inte lätt att få låna en dator här så jag får se om jag kan läsa din blogg någon mer gång härifrån. det var alla fall kul att läsa om dina dagar i Lux/ tänker på dig/ pussar och kramar/ Pappa

2009-09-16 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0