Vardagsmat


Okej, ni vet ju att jag är ett litet bilfreak då det kommer till de snygga (oftast mycket dyra) bilarna, sportmodeller. Här nere har jag det mer än superbra på den fronten. Att se så många Porshe på en dag så man inte kan hålla räkningen kallar jag bra! Tummen upp för de rika i Luxemburg! (i princip alla) Sedan gör det ju inte heller så mycket att man stöter på en och annan Ferrari då och då! Lycka!!! Helst av allt skulle jag vilja åka runt med en själv, men skulle man väga parkera den någonstans? Frågan kvarstår.

Ialla fall så har dagen varit bra, Theo och jag har varit i Echternach igen och han cyklade som vanligt. Nu på kvällen tog jag min lilla BMW och styrde mot stan. Det blev stopp på Auchan (det super mega stora varuhuset) Strosade runt där i en timme eller så och kollade på allt möjligt. Jag kan inte låta bli att le och nästan skratta varje gång jag kommer in på alkoholavdelningen, det är så kul! Haha, jag kan verkligen inte sluta titta på alla flaskor och hur ganska billigt det är. Hade jag haft mer pengar idag hade någon flaska halkat ner i min korg, var så säkra! (Men kanske då som present till far min eller liknande,haha)

Hittade även "natural alcohol" som låg på 96% (!!!!!) Den borde man väl kunna köra på eller vad tror ni kära NV-vänner? Kollade inte på priset, vilket jag kanske borde gjort, eller varför de? Vem vill ha?? Haha! Nej, min haka hade trillat ner redan när jag fick blunda och titta på procenthalten en extra gång. Chockad? Oja!
Puss


Kommentarer
Postat av: Emily

Alltså jag gillart!! 96 % fatta vad merre skulle spy ;P Ta med hem så de blir party.

2009-09-10 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0