Vecka 2: check!


Klart för någon timma sedan med städningen, känns skönt. Theo åkte iväg till sin farmor och farfar igår också så han kommer inte hem förrns imorgon. Just för att jag skulle få städa ifred. Nu tänkte jag vila lite och kolla en film, lite senare ska jag laga mat och sedan sticka iväg på bio och lite sånt!

Tänkte också packa upp mitt paket som kom på posten från svearike idag! (med bud) Det gick mycket snabbare än vad de sa hemma så det var mycket bra! Jag är nöjd. Så vi ska se vad som finns däri förutom en massa efterlängtade kläder! Fick även ett brev, som är från mormor (hon har sagt att hon skickat och så såg jag på handstilen) Tänkte öppna och läsa det ikväll innan jag går och sover.

Så nu vet du att det kom fram med ett vanligt frimärke mormor! =)
Puss

Kommentarer
Postat av: Emzzz

Tjo Ebba!

Alltså de e en fett bra plan! O JA VERKLIGEN EKONOMISKT!! Du får väl räkna på vad en matsked kostar... ;)

2009-09-11 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0