falling down


Ursäkta segheten. Finns ingen ursäkt egentligen men, ändå. Har inte haft lust/ orkat skiva några rader. Kan det bli värre?

Ialla fall, hade en helt underbar vecka med Frida och mamma&pappa. Best week in lux kan det nog har varit. Tiden rullar på och snart är även denna vecka gjord. Jag har kommit på att det verkligen inte är långt kvar nu gott folk. Blandade känslor om det, men jag står fast vid mitt beslut om att inte stanna ett år till, och jag känner att det var rätt beslut. Så det känns skönt, hade varit jobbigt om man velade, och sen kanske känner att man gjort fel beslut senare. Nej, jag är verkligen 100.

Dagen har pendlat fram och tillbaka mellan att vara bra och kass. Har trampat i vatten tre gånger till exempel och en massa sånt klantigt. Men en najs middag på det bestående av kycklig och ris så avslutade jag den bra. Kvällen blir nog bra även den. Lite Ugly Betty blir det, som jag nyss börjat se. Det värsta är ju att den gigantiskt stora (som inte väger så mycket längre..) svenska godispåsen står i mitt skåp och skriker på mig. Men, hur ofta har man svenskt lösgodis? Och ju fortare det är borta desto bättre :p (har man inget att äta går det ju inte att äta, så tänker jag)

Har ni tur kommer det något inlägg imorgon, har ni dunder tur kommer det ett par rader ikväll om hur godisätandet artat sig.

Nu ska datorn uppdatera..
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Trevligt Anna att du har bestämt dig och attdet känns 100.Väntar såå på dig!Kommer nu hem från syjuntan,ätit tacos.Jättegott äter ju inte det så ofta.Kommer hem till ett tomt hus,morfar inlagd igen,dom har tittat ner med hjälp av kamera genom munnen. Hittade ingen gallsten men har fortfarande smärtor som kommer vissa nätter??Alla prover är bra så nu står vi på ruta ett igen.Stackars våran morfar!Men allt löser sig nog.Nu skall jag sova puss o kram!

2010-04-13 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0