In her shoes


En ledig dag har passerat och den spenderades med västeråsaren numreo dos. Vi har snick-snackat en massa och bokat hotell för Paris, där vi kommer befinna oss om en vecka och två dagar kära vänner! Im so excited!!

Vi tog även en promenix in till staden och kollade lite affärer. Hittade en massa snyggt men shoppade inget. Kristin tyckte det var bäst att vänta till Paris, och jag kanske borde följa hennes "råd" och vänta. Man kanske hittar en vintage Chanel eller nåt. Vad vet jag. Vi ska ialla fall besöka fin-fina butiker och vara världsvana som jag uttrycker det.

Nu ska jag finslipa min franska. Åh, den är nästan perfekt. Om man ändå kunde fejka.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Min teori är choklad!Tyvärr,så blir det för mig

2010-04-15 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0