måste-ha-begär



Åh, ser ni denna skönhet? Är det inte ungefär det vackraste ni har sett? Fullkomligt älskar denna väska, och bara synen av den fick mig att gå i taket. Sen när man tog på den och kände skinnet lent smeka handen blev det inte bättre. Med kalvskinn och mahina-läder (vet inte vad det är för slags..) var det den lenaste och mest underbara väska jag någonsin rört vid. Len och gosig mocka innuti. Hålen ni ser som utgör "LV" och alla "blommor" är små små hål. Den mest underbara Louis Vuitton som skapats. 22000 pix och den är min. Vem sponsrar mig? Nej, ska spara ihop och sen åka tillbaka till Louis Vuitton högkvarterer i Paris och shoppa!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tyvärr Anna ingen sponsring från mormor,kanske kan det finnas en kopia i Turkland???Det är inte omöjligt.

2010-04-28 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0