update hur ointressant det än må vara


Ja, oj vilken tur. Tog mig en sväng in här igen. Sen sist har det blivit lite Ugly Betty som sagt och även senaste avsnittet av Svenska Hollywood fruar. Alltså, måste bara få skriva av mig om Maria Montazami eller hur det nu stavas. Drygare dialekt får man väl leta efter men samtidigt så skön. Hon bara kör på och ja nej jag vet inte vad som gör henne mer "speciell" än de andra. Hon säger så knäppa saker, och är en sån som verkligen pratar och tänker sen. Haha, titta efter själva.

Godisfronten ser blandad ut. Påsen inte tom, men jag kan räkna godisarna som är kvar (på både fingrar och tår faktiskt, så nog finns det hopp)
Nu blir det nog en uppiggare för min hy i from av en lermask. Har ju fått sämre hy sen jag åkte ner hit. Men jag har googlat runt lite och har lite olika förslag på orsaker. Men nog om det. Mer ugly betty, tack!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0