. . .


I'm back.
Inte för att jag var borta men...igår var nog min värsta dag i Luxemburg. Bilden startade inte, och direkt när Mario satte sig där i startade den. Theo missade simbussen så jag fick skjutsa honom dit, på vägen hamnade vi i morgontrafiken, tog 45 minuter att komma fram. På det fick jag/ vi gå två timmar i snö-regn för en luxemburgisk tradition, barnen går runt med "ljusfacklor" och knackar på hos grannarna, sjunger en sång och får godis och pengar. Den delen av dagen var rätt rolig, kul att få uppleva något nytt! Om vi bortser från att jag nästan förfrös. Gav mina vantar till Theo för han frös så mycket. Så fötterna och händerna fick lida kan man lugnt säga.
Men efter en låång varm dusch var jag varm igen.

Idag har dagen varit bättre. Det är varmare och snön försvinner fortare än den kom! Det har dock regnat hela dagen...Lite shopping blev det också, vårgrejer! Nu längtar jag hur mycket som helst.
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhopp!! När ses vi? :D haha :D

2010-02-04 @ 15:46:55
URL: http://sandellisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0