ett par frågor


Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår, då ska vi se..Theo som fick en sol i skolan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på "up"
Det sista du sa högt: "Hej"
Det senaste någon sa till dig: "Hej"
Vad har du druckit idag: Te, vatten, cola
Vad var det senaste du åt: Min teriyakilax med ris
Vad var det senaste du köpte: Tågbiljetter till Paris
Vad är det för färg på din ytterdörr: Här i Luxemburg, mörkblå
Vad är det för väder hos dig nu: Just nu, uppehåll, kanske 5-6 plusgrader.
Godaste glassmaken: Ben&Jerrys "half-baked" annars pistach eller choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Beror på, kanske funkar ibland
Sover du tungt: Ja
Drömmer du mardrömmar: Ibland

Puss


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till tågbiljetten!Roligt men det kommer att kosta,för det skall var dyrt i Paris.Men det drabbar ingen fattig eller hur!!!! Själv är jag deppig för det går inte att maila ,det är något som är fel din bror kan inte lösa det tyvär så nu hoppas jag på Peter Kra o puss från mormor

2010-02-24 @ 21:06:57
Postat av: Mormor

Gör oss klara att åka till Stockholm,besök på morfars kontor.Keffebröd tll grabbarna,sedan shopping. Ikväll blir det Björn Skifs på Cirkus(Djurgården)Åter Västerås kväll Vad önskar du dig till födelsedagen?Hadet gott och gläds åt Theos sol,kanske är det din förtjänst? Kramar från oss båda

2010-02-25 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0