För dig som inte orkar tänka


För ett par dagar sedan blev jag medveten om en bekväm tjänst för alla överstressade jobbnarkomaner där ute. Eller bara för er vars fantasi är noll. Nämligen middagsfrid, ett företag som planerar och sänder ut, mat för varje vecka. Mat, samt recept, leverans en gång i veckan och där får du alltså allt du kan behöva (i matväg) för veckans matlagning. Detta är ett svenskt företag, och går alltså runt. Fick nys om detta av en mamma här nere då hon lämnade vidare en massa recept till mig. Vet inte än om det är några höjdar-recept, men en del ska klart provas! Sen får vi se. Men nog tycker jag att det är lite slött av svensken som inte ”orkar” planera sin mat, det är ju alltid roligare om man själv har hittat recepten och får bestämma själv vad man ska äta. Men det är klart, det är ju min åsikt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0