Jag är ledsen, men jag är såld.


Såld för alltid. Såld på Ferrari. Totalt nere där alltså. En dålig väg att välja om man vill ha något i sin plånbok. Tyvärr. Allt för tråkigt. Men nu är fallet så, bara att acceptera.
Så, det är så sant att de har en alldeles egen Ferrari "affär" här i vårt lilla Luxemburg. Jag har själv sett den. Dock inte gått in. Det var igår då jag körde lite fel på min väg till scanshop som jag upptäckte miraklet. En vacker dag av mina resterande dagar i Luxemburg ska jag besöka denna vackra affär. Förhoppningsvis se så rik ut att jag får provsitta. Förhoppningsvis får jag se min favorit. Min 550 Maranello. Finns det något vackrare?
Tror inte jag kommer på något för tillfället fakiskt. En riktigt vacker dag ska jag bli Ferrari-ägare. Om det så är det sista jag gör.

Dags att börja samla mod till att stiga in genom dörren hos Enzo Ferraris shop i Luxemburg, det kommer bli värre än då jag gick in i Louis Vuitton affären. Nu är jag ju intresserad på riktigt. Det är ju bara väskor, nu snackar vi bilar gott folk. Nu jävlar snackar vi grejer. En vacker dag säger jag bara. En vacker dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas att modet inte sviker dig när du skall entra Ferraributiken.Det måste du bara ha med dig hem!! Här hemma är vi näst intill insnöade,kan ej handla för bilen får vi inte över snövallen på gatan.Morfar förkyld,jag blir inte fri min förkylning.Moster superdålig,bara elände.Tur att jag har dig på bloggen!Puss o kram från din mormor

2010-02-21 @ 08:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0